Hi! Welcome Back and Stay Tune! Apple Dilaporkan Menolak Aplikasi “Samsung Pay Mini” Diterbitkan Pada AppStore - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Apple Dilaporkan Menolak Aplikasi “Samsung Pay Mini” Diterbitkan Pada AppStore

Samsung Pay merupakan perkhidmatan yang ditawarkan oleh Samsung dalam memudahkan pembayaran dilakukan menggunakan aplikasi mudah-alih. Selain hanya pada peranti mereka, Samsung juga turut dilihat ingin menawarkan sokongan pembayaran mudah-alih untuk peranti lain melalui apa yang dipanggil “Samsung Pay Mini”.

Samsung Pay iPhone

Terkini, laporan baru hadir mengatakan Apple telah menolak aplikasi “Samsung Pay Mini” daripada diterbitkan di AppStore. Apakah sebabnya tidak diketahui. Untuk penerbitan aplikasi di AppStore, ia sering melalui pengesahan manual – dan sebelum ini, kita telah mendengar beberapa kali yang mana sejumlah aplikasi tidak dibenarkan untuk diterbitkan di AppStore.

Samsung sendiri dilihat telah mengesahkan penolakkan oleh Apple ini, dan dikatakan tidak akan menghantar aplikasi mereka kembali – sebaliknya memfokuskan kepada platform Android untuk pelancaran.

Samsung diperkatakan akan melancarkan Samsung Pay Mini pada CES 2017 kelak untuk peranti selain keluarga Android – sekaligus membawa platform pembayaran mereka kepada lebih banyak peranti dan bersaing dengan Android Pay.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2gSm1yb

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.