Hi! Welcome Back and Stay Tune! Skype Menguji Aplikasi Berbentuk Hab Komunikasi – Termasuk Untuk Panggilan Telefon Dan SMS - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Skype Menguji Aplikasi Berbentuk Hab Komunikasi – Termasuk Untuk Panggilan Telefon Dan SMS

Skype merupakan salah satu perkhidmatan yang dimiliki oleh Microsoft, dan terkenal dengan sokongan panggilan video, audio dan juga teks. Kini, selain penawaran itu sahaja, Skype dilihat ingin menguruskan komunikasi seseorang secara keseluruhannya.

Diuji di Android, Skype kini menawarkan sebuah aplikasi pada peringkat alpha, dinamakan sebagai Skype Mingo. Melaluinya, ia ingin menjadi hab komunikasi, menawarkan sokongan panggilan telefon, SMS, dan pengurusan buku alamat.

Skype Mingo

Selain daripada itu, Skype Mingo ini juga turut menawarkan sokongan panggilan Skype yang dikuasakan oleh internet. Ini sekaligus turut menawarkan akses kepada bot Skype untuk beberapa tugasan dan perkhidmatan pihak ketiga.

Memandangkan ia masih pada peringkat pembangunan awal, Skype Mingo ini boleh digunakan di beberapa buah negara sahaja. Malangnya, ia masih belum boleh dimuat-turun di Malaysia buat masa ini.

Muat-Turun Skype Mingo di Play Store






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2hCIXCw

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.