Hi! Welcome Back and Stay Tune! Ant Financial Milik Jack Ma Dikatakan Ingin Membeli MoneyGram - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Ant Financial Milik Jack Ma Dikatakan Ingin Membeli MoneyGram

MoneyGramAnt Financial, salah satu syarikat yang dimiliki oleh Jack Ma, jutawan Alibaba, kini dilaporkan dalam perbincangan untuk pengambil-alihan salah satu perkhidmatan penghantaran wang yang popular, iaitu MoneyGram.

MoneyGram merupakan salah satu perkhidmatan yang memudahkan pengguna atau perniagaan untuk menghantar wang ke lokasi atau negara lain dengan mudah. Ia mempunyai penawaran perkhidmatan yang meluas di seluruh dunia, termasuk di Malaysia sendiri.

Pengambil-alihan ini sekiranya berjaya, bakal memberikan kelebihan kepada syarikat dari China berkenaan untuk mengukuhkan kedudukan lagi dalam arena kewangan.

Ant Financial sendiri lebih terkenal dengan penawaran Alipay – yang menawarkan perkhidmatan untuk transaksi kewangan pada platform Alibaba. Ia turut diperkatakan, perkhidmatan Alipay bakal ditawarkan di Malaysia dalam beberapa bulan lagi.

Buat masa ini, pihak Ant Financial tidak mengeluarkan sebarang komen berkaitan dengan laporan terbaru ini.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2kweEOi

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.