Hi! Welcome Back and Stay Tune! Facebook Memulakan Ujian Paparan Iklan Di Dalam Messenger - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Facebook Memulakan Ujian Paparan Iklan Di Dalam Messenger

Facebook ialah perkhidmatan “percuma” yang dibayar dengan perkongsian maklumat peribadi, privasi dan pengiklanan. Mark Zuckerberg menjadi seorang hartawan dengan hanya menyediakan platform yang memberikan anda berkongsi monolog dalaman dan pautan ke laman tular. Hari ini Facebook mengumumkan permulaan ujian pengiklanan di dalam aplikasi pemesejan Messenger.

Iklan kini diuji di Australia dan Thailand bagi melihat keberkesanannya. Iklan akan dipaparkan pada bahagian bawah aplikasi Messenger.  Dengan pengenalan mod pengiklanan baru ini, Facebook berharap pengguna lebih mudah menari barangan yang ingin dibeli secara terus di dalam aplikasi. Nampaknya semakin sukar untuk melarikan diri dari iklan. Tetapi hakikatnya ialah tiada satupun benda di dunia ini diberikan percuma.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2jzl3rJ

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.