Hi! Welcome Back and Stay Tune! ‘Eleh, setakat RM20,000, ko jangan mimpilah nak kahwin dengan anak aku’ - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

‘Eleh, setakat RM20,000, ko jangan mimpilah nak kahwin dengan anak aku’

Ini bukan cerita aku, tetapi kenalan aku. Aku gelarkan yang lelaki ini Amir dan yang perempuan itu Mira sebagai nama samaran sahaja. Okay, si Amir ini sedang mencari calon isteri sebab umurnya pun sudah mencecah 30 tahun. Selain sukakan budak-budak, Amir juga mempunyai kerjaya yang baik dan masyuk sangat-sangat. Kalau ikutkan, ramai pramugari-pramugari di airpot […]
Klik atau copy link untuk terus membaca...http://ift.tt/2kGpXaA


Sumber : Oh My Media

P/S Kami muatkan beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Jangan lupa untuk Like & Share! ?? ??


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.