Hi! Welcome Back and Stay Tune! Mingguan Amanz – Punca Note 7 Meletup, TV 3D Berakhir, Instagram Live - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Mingguan Amanz – Punca Note 7 Meletup, TV 3D Berakhir, Instagram Live

Samsung pada minggu ini secara rasminya telah mengumumkan punca Note 7 terbakar atau meletup, dimana ia adalah disebabkan oleh rekaan bateri yang dikatakan tidak sekata. Selain daripada pengumuman berkenaan, Samsung turut mengesahkan Galaxy S8 tidak akan diperkenalkan pada acara Mobile World Congress.

Pada minggu ini juga menyaksikan Instagram Live diperkenalkan secara rasmi kepada semua pengguna seluruh dunia, membolehkan pengguna membuat siaran langsung terus melalui aplikasi Instagram.

Bagi anda yang meminati perkembangan televisyen, salah satu berita sedih adalah dimana pengeluaran TV 3D dilihat akan berakhir apabila pihak LG dan Sony kini turut akan menghentikannya pada tahun ini.

Sejumlah aplikasi baru telah dikemaskini minggu ini, termasuk WhatsApp yang kini memudahkan pengguna menghantar mesej walaupun ketika diluar-talian. Uber pula pada minggu ini turut telah memperkenalkan perkhidmatan mereka di Kuantan, Pahang.

Dan akhir sekali, sekiranya anda menggunakan komputer keluaran HP, mungkin perlu menyemak untk melihat sama ada anda akan menerima gantian bateri yang dikatakan mudah menjadi panas.





Sumber : Siakapkeli

P/S Kami muatkan beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Jangan lupa untuk Like & Share! 😍 💕


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.