Hi! Welcome Back and Stay Tune! Motorola Turut Menjadualkan Acara Pada 26 Februari Bersempena MWC 2017 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Motorola Turut Menjadualkan Acara Pada 26 Februari Bersempena MWC 2017

Beberapa syarikat sedia menjadualkan acara media pada 26 Februari 2017 ini, dan terkini, pihak Motorola yang dimiliki oleh Lenovo turut melakukan perkara sama. Mereka telah mula menghantar beberapa jemputan media untuk media, memperlihatkan mereka akan melancarkan sebuah peranti baru pada acara berkenaan.

Moto MWC 2017

MWC 2017 akan bermula pada 27 Februari 2017 kelak, dan menjadi kebiasaan untuk pelbagai jenama melancarkan dan memperkenalkan peranti baru mereka beberapa hari sebelumnya.

Buat masa ini, ia masih menjadi tanda tanya sama ada pihak Lenovo akan memperkenalkan peranti berspesifikasi tinggi, atau pertengahan. Mungkin kita akan turut melihat beberapa Moto Mods baru diperlihatkan Motorola pada acara berkenaan kelak.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2iuJvwi

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.