Hi! Welcome Back and Stay Tune! WhatsApp Menerbitkan Perisian WhatsApp Desktop Di Mac App Store - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

WhatsApp Menerbitkan Perisian WhatsApp Desktop Di Mac App Store

Pada bulan Mei 2016 lepas, WhatsApp secara rasminya telah memperkenalkan perisian WhatsApp Desktop untuk Windows dan Mac. Ketika itu, sama seperti pengguna Windows, untuk pengguna Mac, mereka masih perlu memuat-turunnya secara manual dalam bentuk fail DMG, dan memasangnya pada desktop mereka – sekaligus membolehkan mengikuti mesej dari WhatsApp di telefon, terus pada komputer mereka.

WhatsApp Desktop

Kini, selain menawarkannya dalam bentuk fail DMG berasingan, pihak WhatsApp dilihat turut telah menerbitkan WhatsApp Desktop di Mac App Store.

Ini bermakna, pengguna boleh memuat-turun klien desktop untuk WhatsApp ini daripada kedai aplikasi Mac, dan sekaligus memudahkan lagi pengguna menerima kemaskini pada versi-versi akan datang.

Bagi anda yang menggunakan komputer berasaskan sistem operasi macOS, mungkin boleh memuat-turun WhatsApp Desktop daripada Mac App Store hari ini, ataupun turut mendapatkan fail DMG untuknya daripada laman rasmi WhatsApp seperti sebelum-sebelum ini.

Muat-Turun WhatsApp Desktop di Mac App Store






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2juFlmH

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.