Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sokongan WhatsApp Untuk Peranti Android 2.2, iOS 6 Dan Windows Phone 7 Ditamatkan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sokongan WhatsApp Untuk Peranti Android 2.2, iOS 6 Dan Windows Phone 7 Ditamatkan

WhatsApp merupakan salah satu aplikasi permesejan popular, digunakan oleh lebih 1 bilion pengguna seluruh dunia. Bergerak kehadapan, dengan keperluan beberapa ciri-ciri baru, pihak WhatsApp telah menamatkan sokongan untuk beberapa peranti disebabkan oleh kemampuan dan penawaran sistem operasi dan peranti yang menggunakannya.

Bermula daripada awal 2017 ini, iaitu bermula hari ini, sokongan untuk peranti yang menggunakan sistem operasi berkenaaan akan ditamatkan, iaitu:

  • Android 2.1 dan Android 2.2
  • Windows Phone 7
  • iPhone 3GS / iOS 6

Pihak WhatsApp mengalakkan pengguna menggunakan peranti dengan Android 2.3 dan terkini, Windows Phone 8 dan terkini, atau iPhone yang menjalankan iOS 7 dan terkini.

Selain daripada sokongan untuk sistem operasi ini, sokongan untuk BlackBerry juga akan ditamatkan sekitar pertengahan 2017 ini.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2imrCAm

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.