Hi! Welcome Back and Stay Tune! (VIDEO) Suami Merajuk Selama 20 Tahun, Akhirnya Bercakap Dengan Isteri - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(VIDEO) Suami Merajuk Selama 20 Tahun, Akhirnya Bercakap Dengan Isteri

Suami Merajuk Selama 20 Tahun, Akhirnya Bercakap Dengan Isteri

merajuk
Seorang suami bernama Otou Katayama di Jepun telah merajuk dengan isterinya selama 20 tahun.

Namun, si suami masih tinggal bersama tiga anak dan isterinya, Yumi, meskipun tidak bercakap.

Cara mereka suami isteri berinteraksi adalah dengan hanya memberikan respon secara mengangguk atau mengomel.

Keadaan pasangan itu didedahkan oleh anak lelakinya, Yoshiki, 18, yang menulis surat kepada sebuah program televisyen meminta mereka membantu memperbaiki keadaan itu kerana dia tidak pernah mendengar mereka berdua berbual.

Prihatin dengan masalah itu, pihak berkenaan tampil membantu dan mengadakan pertemuan di antara Otou dan Yumi di sebuah taman di mana ia adalah temujanji pertama mereka selepas 20 tahun, sambil disaksikan oleh anak-anaknya.

Otou kemudian menjelaskan dia merajuk dengan Yumi kerana cemburu akan isterinya yang terlalu memberi perhatian dan penjagaan terhadap anak-anak mereka.

Ini luahan suami berkenaan:

“Sudah sekian lama kita tidak bercakap. Awak sangat mengambil berat tentang anak-anak.

“Yumi, sehingga kini awak telah mengalami banyak kesusahan. Saya mahu awak tahu bahawa saya berterima kasih untuk segala-galanya.”

“Saya seperti cemburu dan saya terus merajuk. Namun, menyesal pun sudah tiada gunakan. Saya harap selepas ini, kita akan buat segalanya bersama-sama,”

Melihat ibu bapa mereka sudah kembali bercakap, ketiga-tiga anaknya menangis kegembiraan – Penmerahdotcom

Ini videonya:

The post (VIDEO) Suami Merajuk Selama 20 Tahun, Akhirnya Bercakap Dengan Isteri appeared first on PenMerah.com.



Penyumbang : PenMerah.com

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.