Hi! Welcome Back and Stay Tune! Dua Kategori Tiket Konsert ‘Megadeth’ Habis Dijual - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Dua Kategori Tiket Konsert ‘Megadeth’ Habis Dijual

Dua kategori bagi tiket konsert kumpulan Megadeth yang bakal berlangsung si Stadium Negara pada Khamis ini sudah habis dijual.

Penganjurnya IME Malaysia berkata, tiket berharga RM198 dan RM428 telah  manakala kategori lain iaitu RM388 (VIP, tempat duduk bernombor), RM358 (Rock Zone, berdiri bebas) dan RM288 (CAT1, tempat duduk bernombor) turut laris dan mendapat sambutan.

Siri jelajah ini juga adalah untuk menyokong kemunculan album terbaharu mereka, Dystopia selepas tiga tahun menyepi.

Album itu turut memenangi Anugerah Grammy untuk kategori Persembahan Metal Terbaik pada acara yang berlangsung pada Februari lalu.

Dystopia turut disenaraikan sebagai salah satu daripada 20 Album Metal Terbaik 2016 oleh majalah Rolling Stone.

Dianggotai Dave Mustaine sebagai vokalis serta pemain gitar utama, David Ellefson yang bermain bes, Kiko Loureiro sebagai gitaris dan juga pemukul dram Dirk Verbeuren, Megadeth adalah antara kumpulan metal terhebat dunia yang berjaya mempopularkan genre muzik thrash metal.

The post Dua Kategori Tiket Konsert ‘Megadeth’ Habis Dijual appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan untuk meneruskan bacaan di laman asal sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2qtIBVO

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.