Hi! Welcome Back and Stay Tune! Akibat mulut jahat kata Lara Alana membesar iras sindrom down, wanita ini dikecam sampai tutup akaun FB - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Akibat mulut jahat kata Lara Alana membesar iras sindrom down, wanita ini dikecam sampai tutup akaun FB

Akibat mulut jahat kata Lara Alana membesar iras sindrom down, wanita ini dikecam sampai tutup akaun FB

Akibat mulut jahat kata Lara Alana membesar iras sindrom down, wanita ini dikecam sampai tutup akaun FB

Sebut sahaja Lara Alana pasti ramai yang mengenali susuk tubuh cilik ini yang merupakan anak kepada pasangan artis popular Malaysia, Awal Ashaari dan Scha Al-Yahya.

Lara memiliki pengikut yang ramai di akaun instagramnya sendiri kerana keletahnya yang comel dan  mencuit hati peminat.

22 Julai yang lalu, Awal Ashaari dan isterinya, Scha Al-Yahya telah mengadakan majlis sambutan hari lahir anak sulung mereka yang ke- 3 tahun. Terdapat banyak gambar gambar sewaktu majlis yang dimuat naik di media sosial.

Ramai peminat mengucapkan hari lahir buat Lara Alana dan tidak ketinggalan juga page RotiKayayang memuatnaik gambar Lara dengan ucapan Selamat Hari Lahir Alana sehingga menyebabkan satu isu panas apabila terdapat netizen yang memberi komen yang menyakitkan hati.

 
 

“Makin besar makin iras budak syndrome down..”

Komen kurang enak dibaca yang ditinggakan oleh pemilik akaun wanita itu mendapat kecaman dari netizen lain. Hal ini kerana Lara Alana bukanlah seperti apa yang dikatakan kerana si cilik itu adalah kanak-kanak normal.

Meskipun pada akhir komennya, wanita ini berkata bahawa anak seperti ini jaminan syurga, dia tetap menerima kecaman dari peminat yang marah hingga membuatkan dia menutup akaun facebook miliknya.

Via: SK



Sumber Akibat mulut jahat kata Lara Alana membesar iras sindrom down, wanita ini dikecam sampai tutup akaun FB

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2v3RJCT

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.