Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Saya masih terkejut. Ianya tidak betul. Saya dan Alif Aziz berjumpa atas urusan produksi saja” – Afifah Nasir - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Saya masih terkejut. Ianya tidak betul. Saya dan Alif Aziz berjumpa atas urusan produksi saja” – Afifah Nasir

KUALA LUMPUR: Adik kepada pelakon Anzalna Nasir, Afifah Nasir, mendakwa wujud salah faham berhubung insiden membabitkan seorang rakan artis dan isteri yang turut mengheret namanya dalam kes berkenaan.

 

Baca:

“Perempuan baru lepas bersalin ni lain sikit perangainya, bak kata orang meroyan” – Komen Anzalna Nasir isu adiknya Afifah Nasir skandal dengan Alif Aziz dikecam netizen

"Saya masih terkejut. Ianya tidak betul. Saya dan Alif Aziz berjumpa atas urusan produksi saja" - Afifah Nasir

“Saya masih terkejut. Ianya tidak betul. Saya dan Alif Aziz berjumpa atas urusan produksi saja” – Afifah Nasir

 

 

Katanya, pertemuan dengan artis lelaki itu semalam adalah atas urusan produksi, bukan seperti dakwaan pihak tertentu.

Artis berusia 24 tahun itu berkata, isu berkenaan akan dijawab wakil syarikat terbabit.

“Saya masih terkejut. Kenyataan yang dikeluarkan tidak betul. Pihak produksi mengetahui perkara sebenar dan mereka akan mengeluarkan kenyataan.

“Saya sedar ramai yang menyalahkan saya sekarang. Saya minta maaf kerana tidak boleh memberi ulasan lanjut.

“Apa yang pasti, saya tidak akan membuat perkara yang menjatuhkan nama sendiri dan keluarga,” katanya ketika dihubungi BH Online, hari ini.

Terdahulu, BH Online melaporkan seorang artis lelaki kelahiran Singapura ditahan kerana dikatakan memukul isterinya di sebuah pusat hiburan di Cheras, petang semalam.

Mangsa yang masih dalam pantang anak pertama itu dikatakan ke premis hiburan terbabit bersama ibunya, kira-kira jam 4.30 petang, untuk mencari suaminya.

Sebaik tiba, mangsa marah apabila mendapati suaminya yang berusia 26 tahun bersama wanita lain dalam sebuah bilik karaoke, lalu mengambil gambar mereka sebelum berlaku pertengkaran mulut antara pasangan suami isteri itu.

Artis berkenaan dikatakan berang sebelum mengambil telefon bimbit isterinya dan memadam gambar bukti diambil sebelum mencampakkan telefon ke arah mangsa. Kejadian mengakibatkan mangsa luka di muka dan lutut akibat dipukul, selain mendakwa ditolak dengan siku oleh suaminya.

Sementara itu, Afifah yang masih baharu dalam industri hiburan berkata, pihak produksi memaklumkan penggambaran drama lakonannya dan artis terbabit terpaksa dibatalkan susulan kes itu.

“Saya terkejut apabila ramai yang menghubungi memaklumkan hari ini tiada penggambaran kerana dia (aktor) ditahan polis.

“Lebih mengejutkan apabila nama saya dikaitkan,” katanya.

Sumber: Bharian



Sumber “Saya masih terkejut. Ianya tidak betul. Saya dan Alif Aziz berjumpa atas urusan produksi saja” – Afifah Nasir

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2v3C4mW

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.