Hi! Welcome Back and Stay Tune! Usir Roh Jahat. Seorang Ayah Potong Alat Kelamin Anaknya Hingga Mati - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Usir Roh Jahat. Seorang Ayah Potong Alat Kelamin Anaknya Hingga Mati

  Rabu 29 November 2017 
https: img-k.okeinfo.net content 2017 11 29 18 1822281 berdalih-usir-roh-jahat-seorang-ayah-di-india-potong-penis-anaknya-hingga-tewas-NQUTUPP0oe.jpg  
Ram Gopal Patel dan dukun Rajesh Yajav ditahan polis . (Foto: Asia Cover Press)

NEW DELHI - Seorang ayah di India  membunuh anaknya sendiri kerana alasan yang tidak masuk akal. Ram Gopal Patel membunuh puteranya, Rupesh Patel yang baru berusia 13 tahun dengan cara yang   sangat kejam.

Lelaki berusia 39 tahun itu diketahui membunuh Rupesh dengan memotong kemaluannya hingga ia meninggal kerana  kehabisan darah. Tak hanya itu, Ram Gopal juga sempat melakukan penganiayaan sebelum mengeksekusi sang anak dengan kapak.

Ram Gopal melakukan perbuatan mengerikan itu di rumahnya di Baloda Bazar, India tengah atas perintah seorang dukun. Sebelum melakukan pembunuhan tersebut, Ram Gopal kerap mengeluhkan gangguan ghaib yang ia rasakan di rumahnya sendiri kepada para tetangganya.

Ia percaya yang gangguan tersebut berasal dari roh jahat yang menempati rumahnya. Guna mengatasi hal tersebut, Ram Gopal kemudian menemui seorang dukun setempat, Rajesh Yadav. Melansir Daily Mail, Rabu (29/11/2017), dukun berusia 19 tahun itu menyuruh Ram Gopal untuk mengorbankan puteranya sendiri demi mengusir roh jahat yang mengganggunya.

Ram Gopal dan Rajesh kemudian memukul Rupesh di bahagian kepala sebelum kemudian memotong kemaluannya bersama-sama.

"Mereka memukul Rupesh dengan kuat di kepalanya dan kemudian memotong alat kelaminnya dengan kapak dan meninggalkannya tergeletak di lantai hingga kehabisan darah. Sang ibu sampai di rumah dan mendapati kondisi Rupesh yang mengerikan. Dia segera membuat laporan polis ," ujar seorang polis  setempat Soni.

Soni menambahkan, Ram Gopal telah mengakui perbuatannya dan menyatakan menyesal. Setelah ditangkap, Ram Gopal diketahui dalam keadaan terkejut terhadap perbuatannya sendiri dan mengaku akan segera bertaubat.
Di hadapan polis , Ram Gopal mengaku menuruti perintah sang dukun semata-mata agar masalah yang ia hadapi dapat  terpecahkan. Ram Gopal menjelaskan bahwa ia telah mengalami hal-hal aneh seperti alat-alat yang berbunyi dengan sendirinya dalam beberapa waktu terakhir.

Sementara itu, isteri Ram Gopal, menyebut, yang suaminya sendirilah yang telah dikuasai roh jahat hingga tergamak membunuh anaknya. Praktik dukun memang menjadi hal umum yang ditemukan di India terutama di daerah-daerah terpencil.

Jenayah yang berhubungan dengan menggunakan  dukun  di India juga
jumlahnya terus meningkat. Berdasarkan data National Crime Records Bureau, terhitung 135 orang terbunuh kerana menggunakan dukun   pada 2015 lalu. Angka ini nisbah   dengan   seorang mati seharinya. Sayangnya hanya sebahagian kecil kes saja yang dilaporkan.


✍ Sumber Pautan : ☕ indah.com

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2iiGdPt

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.