Hi! Welcome Back and Stay Tune! Seorang wanita dikecam kerana gantung kasut basah dan busuk naik bas awam - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Seorang wanita dikecam kerana gantung kasut basah dan busuk naik bas awam

14/1/18

https: img-o.okeinfo.net content 2018 01 13 18 1844570 perempuan-singapura-dikecam-karena-gantung-sepatu-basah-dan-bau-saat-naik-bus-umum-xLJOs54sZc.jpg  
Wanita Singapura keringkan sepatu di bas. (Foto: Viral For Real)
SINGAPURA - Seorang gadis di Singapura menuai kecaman dan hujatan dari pengguna media sosial sebab  dia melakukan tindakan tak sopan dan telah mengganggu ketertiban umum. 

Ketika menaiki pengangkutan awam dan terganggu dengan ulah penumpang lain bukanlah hal aneh lagi. Tapi perilaku gadis ini tak hanya dinilai tidak sopan tapi juga menjijikan ketika ia menaiki sebuah bas awam. Perempuan itu diketahui menggantung sepatunya yang basah dan bau di dalam bas.

Ia nekat menggantung sepatu basahnya di depan alat pendingin bas yang membuat bau dari sepatu itu menyebar ke seluruh bahagian. Sebagaimana dilansir dari Viral For Real,  14/1/2018 , gadis itu melakukan hal demikian agar sepatunya boleh cepat kering.

Perilaku tak terpuji itu kemudian diabadikan oleh penumpang lain melalui jepretan kamera dan dengan cepat menjadi viral di media sosial.
"Saya merasa sangat jijik ketika bau dari sepatu itu tersebar di seluruh ruangan bas. Para penumpang lelaki yang duduk tepat di belakang perempuan itu juga nampak kesal," ujar seorang penumpang lain yang bernama Glenn.

Glenn menambahkan, bahwa para penumpang lainnya yang terganggu tak memiliki pilihan lain kecuali menutup hidung mereka. Sayangnya tak jelas, ada penumpang yang berani menegur perempuan tersebut atau tidak. Namun dari foto yang beredar, gadis itu kemudian mengambil sepatunya dan memakainya kembali.


✍ Sumber Pautan : ☕ indah.com

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2Ddp1UY

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.