Hi! Welcome Back and Stay Tune! Blog AmerJaya Mencecah 3,000,000 Pembaca - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Blog AmerJaya Mencecah 3,000,000 Pembaca

3,000,000 pembaca sudah bertandang ke blog AmerJaya. Wah Amerzing really Amerzing. 
Gila lama aku mendiam sepi tak terkata apa semenjak dah berkerjaya ini. Nasib baik dulu-dulu aku rajin update blog. Kalau tak,  memang takde side income aku sekarang ini. Eh? Berblogging sebab side income .. Ye lahhh. 


Ada je pembaca blog setia aku dok tanya. Bila nak update blog? Haha. Dengan template pun dah bervirus. Aku ada je masa tapi tak tahu lah bila nak masuk dunia blog ini. Kena focus gila-gila lah. Aku serious gagal nak focus 2 benda. So aku focus dengan kerja aku je sekarang. 


3,000,000 pembaca dah blog aku. Ala blogger lain ramai je dah cecah jutaan pembaca. Tapi tak apa lah. aku update ini sebagai menaikkan semangat aku nak terus berjaya dalam bidang penulisan. Tapi, sebenarnya aku dah kehilangan seni menulis. Dulu, idea mencurah-curah je kalau nak update blog. Sekarang? Ala malasnya... 

Mana pergi rakan2 blogger seperjuangan aku? Cikgu Syed? Noormaizan dan sewaktu dengan nya. Harap korang pun masih survive lah ye dalam dunia blog ini.

Akhir kata majulah Blogger untuk negara. Eh macam tak kena je ayat. By the way, harap tahun ini blog aku kembali meriah. And nak tukar template blog? Ala malasnya. Tapi template blog aku sekarang ada virus. Camney nak hilangkan. Adoiyai. 

K. Jumpa lagi di sesi akan datang. 



✍ Sumber Pautan : ☕ Amer Jaya Blog

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2BBRLVj

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.