Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Saya anggap ini ujian untuk saya” – Suara Ara ‘tak keluar’ menjelang AJL - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Saya anggap ini ujian untuk saya” – Suara Ara ‘tak keluar’ menjelang AJL

PENYANYI Ara Johari yang juga finalis Anugerah Juara Lagu ke-32 (AJL 32) mengalami masalah suara sehingga menyukarkan dia menyanyi dengan baik.

Ara atau Nurfarrah Izzatie Johari berkata, dia reda jika persembahannya menerusi lagu Warkah Untukku malam ini tidak seperti yang diharapkan peminat.

"Saya anggap ini ujian untuk saya" - Suara Ara 'tak keluar' menjelang AJL

“Saya anggap ini ujian untuk saya” – Suara Ara ‘tak keluar’ menjelang AJL

“Masalah suara ini berlaku sejak lima hari lalu. Lebih teruk sejak tiga hari lalu apabila suara tidak keluar ketika latihan bersama pemuzik.

“Ketika sesi latihan penuh pertama semalam, saya cuba dan paksa juga untuk menyanyi. Hasilnya seperti yang didengar semua orang yang datang menonton.

“Dalam keadaan sekarang, saya reda dan berserah saja. Saya anggap ini ujian untuk saya menjelang kemuncak AJL malam ini,” katanya kepada Harian Metro.

Ara yang bakal menyanyikan lagu ciptaan Hang Nadim akui tidak mengalami sebarang masalah kesihatan seperti demam.

“Saya sudah buat pemeriksaan doktor, tetapi difahamkan tekak saya tidak bengkak atau luka. Saya pun tidak tahu sebab apa, sebab ia berlaku secara tiba-tiba.

“Saya juga sudah mengamalkan beberapa petua diberikan peminat dan mengambil ubat. Namun, masih belum sembuh juga.

“Perkara sudah nak jadi, saya tak boleh buat apa pun. Apa saya boleh buat sekarang, fokus dan cuba menyanyi sebaik mungkin. Terima kasih atas sokongan semua,” katanya.

Sumber; Metro



Sumber “Saya anggap ini ujian untuk saya” – Suara Ara ‘tak keluar’ menjelang AJL

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2ETXgyd

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.