Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Arwah selalu datang dalam mimpi saya” - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Arwah selalu datang dalam mimpi saya”

 

“Arwah selalu datang dalam mimpi saya”|Hanya kerana tidak mahu di tinggal kekasih,seorang lelaki beristeri tergamak merogol kekasihnya Susi lestari 19 tahun hingga maut diperkebunan sawit desa Kualuh Hulu medan pada 9-02-2018 bulan lalu.

Lebih dari sebulan menjadi buronan pihak polis Suspek yang dikenali sebagai Wan 25 menyerahkan diri semalam di balai polis labuanbatu.

Menurut pengakuan Wan dalam sidang media pagi ini,dia kerap di hantui rasa bersalah selama pelarian dan arwah susi selalu datang kedalam mimpinya.

Tidak sanggup menahan tekanan, Wan akhirnya datang menyerah diri dan mengakui perbuatannya itu.

Menurut Wan dalam kejadian yang berlaku pada Jumat (9/2/2018) bulan lalu, dia dengan mangsa sememangnya telah menjalin hubungan cinta selama hampir sebulan.

Dalam sebuah temu janji,wan mengaku telah mempunyai isteri dimana sebelumnya dia mengaku bujang waktu berkenalan dengan mangsa.

Mangsa yang tidak menerima kenyataan kerana sudah pernah tidur dengan wan sebanyak dua kali menangis histeris dan mengugut suspek akan melaporkannya ke balai polis atas kes rogol.

Suspek yang takut bertindak ganas memukul mangsa di bagian muka sebelum tersungkur jatuh ketanah.

Di situ mangsa di bekap menggunakan tudung dan di rogol sebanyak dua kali sambil di cekik.

Lebih memilikukan apabila mangsa turut di liwat sebelum kepalanya di hentak menggunakan batu hingga meninggal dunia.

“Selepas saya mengesahkannya mati ,saya membiarkannya di situ dan saya lari ke kampung isteri”kenangnya.

Ahli keluarga yang hadir dalam sidang media itu tidak dapat menahan emosi hingga berlaku sedikit kekecohan,namun pihak polis berjaya mengawal keadaan.

Sebelumnya diketahui Misteri kehilangan susi selama satu hari terbongkar apabila mayatnya di temukan oleh pekerja kebun sawit di situ.

Susi ditemukan dengan mulut dan hidung mengeluarkan darah serta tubuhnya penuh dengan lebam-lebam tanpa sehelai pakaian.

Jenazah susi di bawa ke hospital besar labuanbatu untuk di bedah siasat sebelum diserahkan kepada keluarga untuk di makamkan.

The post “Arwah selalu datang dalam mimpi saya” appeared first on Eberita.org.



✍ Sumber Pautan : ☕ Eberita.org

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2uzeyPJ

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.