Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kanak-kanak tertelan cincin berlian ibunya - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kanak-kanak tertelan cincin berlian ibunya

Seorang wanita yang memberi anak perempuannya bermain cincin berlian miliknya itu mengundang padah apabila kanak-kanak terbabit tertelan objek berkenaan, lapor Shanghaiist. 
Dalam kejadian di Zhuhai, China, si ibu memberi anaknya bermain dengan cincin tersebut dan mengambil keputusan untuk tidur seketika. 
Bagaimanapun dia terjaga selepas mendapati anak perempuannya itu tercekik dan menunjuk ke arah lehernya sambil berkata, 'cincin'. 
Panik dengan keadaan itu, wanita itu terus membawa anaknya ke hospital dan menjalani imbasan x-ray sebelum doktor mendapati ada sebentuk cincin yang tersangkut di esofagus. 
Bimbang cincin tersebut boleh menyebabkan kecederaan yang serius jika ia semakin masuk ke bahagian dalam sistem pencernaan kanak-kanak itu, pakar bedah segera melakukan pembedahan terhadapnya. 
Pembedahan yang mengambil masa 30 minit itu berjaya mengeluarkan cincin tersebut dan kanak-kanak itu tidak mengalami sebarang kecederaan yang serius. 
Doktor memberi peringatan kepada golongan ibu bapa agar berhati-hati dengan apa yang diberikan kepada anak-anak kecil mereka kerana bimbang mereka menelan atau memasukkan objek tersebut ke dalam mulut. 
Sebelum ini juga pernah berlaku kes-kes seumpama itu di mana kanak-kanak tertelan duit syilling, pin rambut, butang dan guli. 


Sumber Kanak-kanak tertelan cincin berlian ibunya

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2IeDY7d

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.