Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lebih 1.8 Bilion Pengguna Log Masuk Ke YouTube Setiap Bulan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lebih 1.8 Bilion Pengguna Log Masuk Ke YouTube Setiap Bulan

Laman YouTube sudah berusia 13 tahun. Dianggarkan sebanyak 300 jam video baru dimuat naik setiap minit dan 5 bilion video ditonton setiap hari. Di acara VidCon yang sedang berlangsung sekarang, YouTube mengumumkan mereka mempunyai 1.8 bilion pengguna yang melog masuk ke laman mereka setiap bulan.

Ini adalah peningkatan dari 1.5 bilion pengguna yang melog masuk ke laman mereka setiap bulan tahun lalu. Pengguna ini adalah dari 90 negara dan menggunakan 80 bahasa. Jumlah pengguna ini mungkin akan dicabar dengan pelancaran IGTV dan juga Facebook yang semakin agresif untuk menawarkan kandungan video mereka. Bagaimana pula dengan anda? Apakah laman penstriman video halal kegemaran anda?



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2tlRVes

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.