Hi! Welcome Back and Stay Tune! Motif bunuh & sumbat mayat dalam beg akhirnya terbongkar - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Motif bunuh & sumbat mayat dalam beg akhirnya terbongkar

Motif bunuh & sumbat mayat dalam beg akhirnya terbongkar|Diduga dikarenakan pesanan kosmetik tidak kunjung di kirim sejak sebulan lalu dikatakan motif pembunuhan pekerja kosmetik di medan semalam.

Suspek yang di anggarkan berusia 34 ke 40 tahun itu berjaya di tangkap oleh pihak polis medan deliserdang pagi tadi atas rekaman Cctv yang menampakkan mangsa bergaduh mulut dengan suspek sehari sebelum pembunuhan.

Menurut ibu mangsa,anaknya itu telahpun di pinang oleh lelaki berketurunan minang dan anak gadisnya juga setuju untuk melangsungkan pernikahan hari raya ini.

Sambil menangis Sarina tidak memiliki pertanda bahwa umur anaknya itu tidak panjang,beliau hanya berharap agar suspek di hukum dengan apa yang dia lakukan.

Terdahulu pemberita memaklumkan penemuan mayat rika katerina di dalam beg berlapis kotak di temukan orang awam semalam di jalan rakyat deliserdang medan.

Dipercayai mangsa di bunuh dan tulang menulang mangsa dipatahkan sebelum mayatnya di sumbat di dalam beg dan di ikat di atas motor milik mangsa sendiri.

The post Motif bunuh & sumbat mayat dalam beg akhirnya terbongkar appeared first on Eberita.org.



✍ Sumber Pautan : ☕ Eberita.org

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2LtPOvS

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.