Hi! Welcome Back and Stay Tune! Teman Wanita Neymar Yang Seksi, Video Panas Tular Di Media Sosial - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Teman Wanita Neymar Yang Seksi, Video Panas Tular Di Media Sosial

Penyerang pasukan kebangsaan Brazil, Neymar, pasti akan menjadi tajuk utama media semasa Piala Dunia 2018 di Rusia. Pemain berusia 26 tahun itu akan bekerja keras untuk menjadi juara pasukan Samba untuk kali keenam dalam acara bola sepak tertinggi di dunia.

Walau bagaimanapun, tumpuan Neymar boleh terganggu oleh kemunculan gambar seksi teman wanitanya, Bruna Marquezine. Wanita berusia 22 tahun itu ditangkap dengan adegan panas dengan seorang pelakon dalam siri televisyen ‘Nothing Remains the Same’ di Brazil.

Memetik laman The Sun, Bruna sanggup tampil telanjang dalam siri ini. Sebagai tambahan kepada gambar, klip video adegan tempat tidur juga tersebar meluas di internet. Wanita badan seksi dengan ketinggian 170 sentimeter (cm) ini terdedah dengan baik dalam video itu.

Video panas mula tersebar dipercayai selepas Neymar mula bercinta dengan Bruna Marquezine. Kedua-duanya mempunyai putus-sambung beberapa kali. Kali terakhir, mereka berpisah adalah pada Jun 2017.

Hubungan romantik Paris Saint Germain dengan Bruna kembali terjalin selepas mereka dilihat menghadiri pesta Tahun Baru bersama-sama. Ramai yang percaya bahawa parti itu menyatukan semula hati dua insan yang kira-kira enam bulan sebelumnya.

Wajah cantik Bruna Marquezine telah ditangkap pada kamera sejak zaman kanak-kanak. Dia mula muncul dalam pelbagai video komersil pada tahun 1999, pada usia empat tahun. Sejak itu, Bruna dengan tekun membintangi beberapa telenovela di Brazil.

Mengira sejak tahun 1999, gadis berambut perang itu telah membintangi kira-kira 21 siri televisyen dan lima tajuk filem. Bruna juga menjadi bintang dalam media sosial Instagram. Dia sering berkongsi gambar yang mendedahkan bentuk badan kepada kira-kira 28.4 juta pengikutnya.

Bruna dan Neymar tidak teragak-agak untuk menunjukkan kasih sayang mereka dalam media sosial masing-masing. Dalam satu gambar, Bruna dilihat tidur di dada Neymar yang terdedah. Foto itu disukai oleh kira-kira 2.8 juta pengikut di akaun @brumarquezine selepas ia dimuat naik pada 20 Mei.

The post Teman Wanita Neymar Yang Seksi, Video Panas Tular Di Media Sosial appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2K0SDs2

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.