Hi! Welcome Back and Stay Tune! Firefox Memperkenalkan Aplikasi iOS Dan Android Baru Dalam Eksperimen Test Pilot - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Firefox Memperkenalkan Aplikasi iOS Dan Android Baru Dalam Eksperimen Test Pilot

Firefox sedia terkenal dengan pelayar web mereka. Selain itu, mereka turut terkenal dengan menyediakan perkhidmatan yang memfokuskan sekuriti seperti Firefox Focus atau juga pemalam privasi untuk Facebook. Terbaru dalam eksperimen program Test Pilot, Firefox melancarkan dua aplikasi baru untuk iOS dan juga Android.

Untuk iOS, Firefox melancarkan Lockbox – iaitu aplikasi untuk menguruskan kata laluan yang telah disimpan pada pelayar web Firefox. Dengan Lockbox, pengguna boleh mengakses segala kata laluan yang telah disimpan tanpa perlu membuka pelayar web Firefox. Lebih menarik, ia turut menyokong TouchID dan juga FaceID untuk sekuriti tambahan.

Untuk Android pula, Firefox memperkenalkan Notes by Firefox – sebuah aplikasi membuat nota. Ia adalah alternatif kepada Google Keeps, kerana Notes by Firefox ini turut boleh diselarikan antara desktop dan peranti Android. Ini bermakna, jika anda membuat nota di pelayar web desktop Firefox – anda turut boleh mengkases nota ini pada peranti Android anda. Kelebihan Notes by Firefox ini adalah nota-nota ini mempunyai penyulitan menyeluruh dan selamat.

Sebelum ini, Firefox telah pun menguji Lockbox dalam bentuk pemalam. Hanya kini sahaja baru mereka hasilkan untuk peranti iOS.

Aplikasi Lockbox untuk iOS sedia dimuat turun di App Store, tetapi untuk menggunakan Notes by Firefox – pengguna turut perlu pasang pemalam pada pelayar web Firefox desktop. Pemalam ini hanya boleh dipasang jika pengguna Android telah log masuk akaun Firefox dalam peranti Android.

Muat Turun: Aplikasi Lockbox di Apple App Store

Muat Turun: Aplikasi Notes by Firefox Di Google Play Store 



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2zqJF2h

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.