Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tiada Pilihan Warna Merah Buat iPhone 2018 6.1-Inci - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tiada Pilihan Warna Merah Buat iPhone 2018 6.1-Inci

Hari demi hari – laporan,berita dan ura-ura mengenai iPhone 2018 semakin banyak. Untuk mereka yang “kurang bajet” untuk memiliki iPhone 2018 sudah pasti memasang niat untuk memiliki variasi 6.1-inci. Ini kerana variasi ini adalah yang paling murah dan juga terdapat banyak pilihan warna.

 

Laporan terkini dari Macotakara mengatakan, iPhone 6.1 inci dengan skrin LCD tidak akan ada pilihan warna merah. Sebelum ini, menurut KGIiPhone 2018 dengan skrin 6.1-inci ini akan hadir dengan sokongan dwi-sim, harga serendah RM2140 dan Kuo meramal ia akan terdapat pilihan warna kelabu, putih, biru, merah dan oren.

Sebagai perbandingan, ramalan Ming-Chi Kuo adalah kelabu, putih, biru, merah, oren dan mungkin emas. Manakala, Macotakara mengatakan hanya akan terdapat pilihan warna – putih, hitam, taupe, kuning menyala, oren cerah dan biru elektrik. Mungkin menjadikan beza adalah mengenai ramalan warna merah dan penggunaan nama warna yang berbeza.

Jadi, ramalan mana satukah yang anda lebih percaya? Warna emas mungkin akan hadir – kerana sebelum ini telah tertiris iPhone X berwarna emas. Ketahui berita lanjut sebaik sahaja Apple mengumumkan iPhone 2018 kelak.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2LmJcUv

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.