Hi! Welcome Back and Stay Tune! Western Digital Memperkenalkan WD Black 3D NVMe SSD – Storan PCIe NVMe Terpantas Pada Harga Bermula RM449 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Western Digital Memperkenalkan WD Black 3D NVMe SSD – Storan PCIe NVMe Terpantas Pada Harga Bermula RM449

Walaupun Western Digital baru-baru ini mengumumkan bahawa mereka akan menutup kilang pembuatan cakera keras mereka di Petaling Jaya, syarikat tersebut dilihat sedang terus mara dengan produk-produk SSD mereka.

Terkini, Western Digital akhirnya melancarkan siri SSD terbaru mereka, yang dinamakan WD Black 3D NVMe SSD, sebuah SSD PCIe NVMe yang dibina khusus untuk binaan komputer berkuasa tinggi yang memerlukan kebolehan membaca dan menulis data yang sangat pantas, disamping memberi pengguna jumlah storan yang cukup besar untuk perisian-perisian seperti permainan komputer.

SSD ini hadir dengan pilihan storan yang cukup besar, termasuklah 250GB, 500GB dan juga 1TB. Dalam pada itu, ia menggunakan sambungan PCIe, yang biasanya digunakan oleh kad-kad grafik untuk kelajuan membaca dan menulis data yang cukup pantas sekali.

Digabungkan dengan antaramuka NVMe (Non-volatile Memory Express), WD menjanjikan kelajuan pembacaan data setinggi 3400MB/s dan penulisan data 2800MB/s dan kelajuan operasi 500 ribu IOPS untuk kelajuan data sepantas memetik jari.

SSD-SSD WD Black 3D NVMe SSD ini juga hadir dengan waranti selama lima tahun, dan akan hadir di pasaran tempatan pada penghujung bulan Julai 2018 dan akan dijual pada harga-harga berikut:

  • WD Black 3D NVMe SSD 250GB: RM449
  • WD Black 3D NVMe SSD 500GB: RM799
  • WD Black 3D NVMe SSD 1TB: RM1599


✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2LgjrFo

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.