Hi! Welcome Back and Stay Tune! API Google Photos Kini Hadir – Memudahkan Pembangun Untuk Mengintegrasi Dengan Aplikasi Mereka - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

API Google Photos Kini Hadir – Memudahkan Pembangun Untuk Mengintegrasi Dengan Aplikasi Mereka

Google Photos adalah aplikasi galeri dan juga perkhidmatan storan awan untuk video dan gambar. Ia adalah antara aplikasi yang popular kerana boleh digunakan pada pelbagai platform.

Google Photos

Kini, Google hadir dengan API Google Photos untuk memudahkan pengguna mengintegrasi bersama-sama dengan pembangunan aplikasi mereka. Antara fungsi yang hadir dengan API ini adalah;

  • Memudahkan pencarian gambar, berdasarkan
    • Apa yang terkandung dalam gambar tersebut
    • Masa gambar diambil
    • Data-data dari format media
  • Memuat naik ke Google Photos secara terus dari galeri atau album
  • Mengorganisasi album dan menambah tajuk dan lokasi
  • Menggunakan album sedia ada untuk memudahkan perkongsian atau kerjasama antara pengguna

Dengan kehadiran API ini, pasti tidak lama lagi akan ada lebih banyak aplikasi dengan sokongan integrasi Google Photos.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2N9UkVJ

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.