Hi! Welcome Back and Stay Tune! Syed Siddiq datang menghadap TMJ....!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Syed Siddiq datang menghadap TMJ....!!

Berita Dunia Harian,Tunku Mahkota Johor Tunku Ismail Sultan Ibrahim menerima mengadap Menteri Belia dan Sukan Syed Saddiq Syed Abdul Rahman dan Pesuruhjaya Sukan Datuk Zaiton Othman di Istana Pasir Pelangi, Johor Bharu. 
Melalui kemas kini Facebook Johor Southern Tigers, Sultan Ibrahim turut menerima mengadap Syed Saddiq dan Zaiton adalah isteri baginda, Che' Puan Khaleeda Bustamam. Kemaskini di laman sosial itu turut memaklumkan pertemuan antara Syed Saddiq dan Tuanku Ismail bagi memberikan serta berkongsi pandangan mengenai sukan dan projek belia di negeri Johor.
Tunku Ismail juga difahamkan turut membincangkan mengenai isu-isu semasa terutama dari aspek kesukanan.
Sementara itu, Syed Saddiq yang juga Ketua Pemuda Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) menulis di Facebook selepas acara itu, mengucapkan tahniah kepada juara bertahan Liga Super, Johor Darul Ta'zim.
Kami hanya sekadar share video ini dari pelbagai sumber website. Sila scroll ke bawah untuk mengetahui info selanjutnya dan melihat video tersebut supaya anda mendapat informasi yang lengkap. Laman ini menyajikan pelbagai video khas untuk tontonan semua segala video yang kami paparkan hanyalah untuk hiburan semata mata jika ada yang tersinggung kami mohon maaf mungkin ia secara tidak sengaja.
Terima kasih kepada yang view, like dan share video ini..
Semoga anda semua terhibur dengan informasi, isu semasa dan hiburan yang telah disajikan disini..
jangan lupa like page kami dan selamat menonton semua... 
Sila tonton video:


✍ Sumber Pautan : ☕ Edia Media

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2NHVjfn

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.