Hi! Welcome Back and Stay Tune! Dapatkan Pelbagai Produk Berjenama Melalui “Super Crazy Deal” Daripada Leapfrog Melalui Shopee - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Dapatkan Pelbagai Produk Berjenama Melalui “Super Crazy Deal” Daripada Leapfrog Melalui Shopee

Leapfrog merupakan satu syarikat yang mengeluarkan peranti aksesori yang memfokuskan kepada permainan. Kedai atas talian untuk produk jenama ini sudah berada di laman Shopee. Kini, Leapfrog telah mengadakan satu kempen dinamakan sebagai “Super Crazy Deal”. Kempen ini akan berlangsung selama dua minggu iaitu bermula 27 Ogos 2018 sehingga 9 September 2018 melalui platform Shopee. Melalui kempen ini, orang ramai boleh mendapatkan pelbagai produk berjenama seperti Alcatroz, Armaggeddon, Audiobox, Elysium dan Sonic Gear dengan harga yang lebih murah berbanding daripada harga jualannya yang biasa.

Melalui promosi yang dianjurkan daripada Leapfrog, orang ramai berpeluang untuk mendapatkan pelbagai promosi dengan hanya mengikut jadual acara yang ditetapkan.

Untuk mendapatkan produk dengan harga promosi, anda hanya perlu memuat turun aplikasi Shopee melalui platform Play Store untuk pengguna Android dan Apple Store untuk pengguna IOS dan mendaftarkan diri pada aplikasi tersebut.

Kemudian, gunakan kata kunci “Leapfrog Global” untuk mencari kedai atas talian tersebut dan tekan butang “FOLLOW” untuk mengikut kedai rasminya. Dengan mengikuti kedai atas talian ini, anda boleh mendapatkan pelbagai produk boleh dibeli pada harga promosi selepas pengikut kedai atas talian tersebut mencecah sehingga 8000 pengikut. Bagi anda yang ingin membuat pembelian, tekan butang “Add to cart” atau “Buy Now” ada produk yang anda inginkan.

Bagi mendapatkan harga promosi untuk produk yang diiginkan, anda perlu memasukkan kod promosi daripada Leapfrog. Kod tersebut adalah LEAP99 untuk potongan harga sebanyak 10% dengan pembelian serendah RM30 dan LEAP99UP potongan harga sehingga 15% bagi pembelian serendah RM60.

Antara produk yang boleh didapatkan pada harga promosi adalah komputer riba model AK-300x bersama Scorpion 3 pada harga RM59 dan PC Kevlar 17 pada harga RM299 yang disertakan bersama kipas PC Litch Blade secara percuma.

Jadi, bagi anda yang berminat untuk mendapatkan pelbagai barangan daripada Leapfrog dengan harga yang murah, jangan lepaskan peluang ini untuk mendaftarkan diri pada platform Shopee dan ikuti kedai atas talian Leapfrog.

Ikuti:  Laman Rasmi Leapfrog di Shopee 



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2NRAKJV

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.