Hi! Welcome Back and Stay Tune! SST Untuk Prabayar Dikecualikan Bermula Esok, 6 September - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

SST Untuk Prabayar Dikecualikan Bermula Esok, 6 September

Sejak daripada 1 September 2018 lepas, kita telah melihat SST diimplementasikan, dimana secara langsung ia turut memberikan kesan terhadap tambah-nilai prabayar. Namun, hal berkenaan tidak disukai ramai kerana menyukarkan proses membeli perkhidmatan internet dan sebagainya selepas tambah-nilai kerana kredit yang diterima adalah kurang daripada nilai yang dibeli.

Kini, lanjutan daripadanya, kerajaan hari ini telah mengumumkan yang mana prabayar dikecualikan daripada SST bermula 6 September 2018 ini. Ini bermakna, bermula esok, pengguna yang membeli tambah-nilai sebanyak RM10 akan menerima kredit sebanyak RM10 ke akaun mereka, dan tidak ditolak seperti beberapa hari kebelakangan ini.

Pengumuman ini semestinya akan mengembirakan ramai pengguna prabayar seluruh negara, sekaligus memudahkan proses pembelian dan tambah-nilai untuk perkhidmatan prabayar.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2PZTmcp

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.