Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lelaki ini mendengar suara mengerang dalam tandas masjid ketika memeriksa ini yang ditemui! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lelaki ini mendengar suara mengerang dalam tandas masjid ketika memeriksa ini yang ditemui!



Usia tua tidak membataskan seseorang itu untuk melakukan apa sahaja baik baik ataupun jahat. Biasanya seseorang yang sudah memasuki usia emas sepatutnya memilih untuk mendekatkan diri dengan Tuhan. Dan sebagai orang tua pasti lebih mengerti bahawa masjid adalah tempat suci untuk melakukan ibadah dan harus dijaga dengan sebaiknya.
Tetapi segalanya berlawanan dengan lelaki tua miang ini. Dia ditangkap sedang melakukan maksiat dengan seorang gadis di dalam tandas. Apa yang lebih memeranjatkan adalah dia ditangkap melakukan perbuatan terkutuk itu di sebuah masjid.
Dalam sebuah rakaman video yang tular di media sosial, seorang penduduk memeriksa tandas masjid kerana terdengar sesuatu yang mencurigakan. Kemudian dia mendapati dua orang yang berada di dalam tandas. Apa yang lebih mengejutkannya adalah dia melihat seorang lelaki warga emas bersama seorang gadis sedang melakukan maksiat.
Ketika ditangkap pasangan tersebut saling menuding antara satu sama lain. Warga emas mengatakan dia dipaksa oleh gadis dan begitulah pula sebaliknya, si gadis mengatakan dia di paksa oleh warga emas itu.
Lelaki ini mendengar sesuatu yang mencurigakan dan memeriksa kawasan masjid

Dia memeriksa bahagian tandas setelah mengenal pasti punca bunyi yang mencurigakan itu

Suara yang mencurigakan itu datang dari salah sebuah tandas yang berkunci di dalam masjid itu

Setelah ditolak dengan keras dia mendapati ada dua orang di dalam tandas itu yang tergesa-gesa memakai pakaian mereka

Seorangnya adalah gadis yang muda yang menuduh lelaki tua itu memaksanya membuat perkara terkutuk itu

Seorang lagi lelaki warga emas yang menuduh gadis muda itu yang memaksanya

Keduanya saling tuduh menuduh sambil perempuan itu menangis dan lelaki tua itu juga mengomel sesuatu

Mereka berdua telah di bawa kepada berkuasa untuk disiasat tentang kejadian itu. Begitulah jika terlalu mengikut hawa nafsu, orang yang lebih tua sepatutnya menjadi contoh kepada orang muda dan memberikan teladan yang baik untuk diikuti. Tetapi benarlah kata orang, umur hanyalah angka!
Apa Pendapat anda? Silakan SHARE Untuk Cerita Dan Berita Menarik
Sumber Beritakopak.org
AKSI MAKSIAT DAN ZINA DALAM TANDAS MASJID BUKANLAH KALI PERTAMA HAL INI DIBUKTIKAN LAGI DENGAN KEJADIAN SEBELUM INI PELAJAR KANTOI BERZINA DALAM TANDAS MASJID
Pelajar kantoi berasmara di tandas masjid
JAKARTA – Sepasang kekasih bawah umur yang juga pelajar sekolah menengah ditangkap kerana melakukan hubungan seks di dalam tandas sebuah masjid di Jawa Barat.
Kejadian tidak bermoral itu berlaku di Lamongan, kelmarin.
Menurut saksi, pasangan tersebut tiba di masjid yang terletak di Pambon itu dalam keadaan mencurigakan.
Bagaimanapun, kelibat mereka selepas itu tidak kelihatan dan beberapa jemaah masjid yang curiga mula melakukan pencarian.
Pasangan tersebut kemudian ditemui dalam keadaan tidak berbaju, dan ketika ditangkap mereka memberi alasan singgah di masjid itu untuk mandi.
Insiden itu turut dirakam dan ia mula tular di media sosial sejak semalam.
Sementara itu Ketua Polis Lamongan, Asisten Komisioner Yadwivana Jumbo Qantasson mengesahkan rakaman berdurasi lebih dua minit tersebut, namun memaklumkan sehingga semalam insiden memalukan itu tidak dilaporkan kepada pihaknya.
“Apa pun, kami mahu memanggil pelajar terbabit serta jemaah masjid yang merakam video tersebut,” katanya.

✍ Sumber Pautan : ☕ Edia Media

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2x8bg4Q

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.