Hi! Welcome Back and Stay Tune! Samsung Mungkin Akan Melancarkan Peranti Dengan Empat Kamera Pada 11 Oktober - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Samsung Mungkin Akan Melancarkan Peranti Dengan Empat Kamera Pada 11 Oktober

Sebelum ini terdengar beberapa ura-ura Samsung akan melancarkan peranti yang dilengkapi empat kamera tahun ini. Tiada gambar peranti ini tertiris setakat ini tetapi pagi ini akaun media sosial Samsung mula berkongsi imej acah yang mengiyakan ura-ura ini. GIF beranimasi yang dikongsi hadir dengan slogan “4X Fun” dan acara pelancaran akan berlangsung pada 11 Oktober.

Besar kemungkinan Samsung Galaxy A7 2018 akan dilancarkan pada tarikh tersebut kerana ia sudah mula muncul pada beberapa laman pensijilan bluetooth di Eropah dan Amerika Syarikat. Misteri yang tinggal ialah adalah ia akan menggunakan konfigurasi dua kamera hadapan dan dua kamera belakang atau tri-kamera belakang dan satu di hadapan. Yang pasti Galaxy A7 2018 adalah sebuah lagi peranti kelas pertengahan dari Samsung.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2D2NFIm

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.