Hi! Welcome Back and Stay Tune! Selang Setahun, Apple AirPower Masih Tidak Kelihatan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Selang Setahun, Apple AirPower Masih Tidak Kelihatan

Apple pada tahun lepas telah memperkenalkan pengecas nirwayar mereka tersendiri yang mampu mengecas lebih daripada suatu peranti pada sesuatu masa. Walaubagaimanapun, pada acara yang diadakan awal pagi tadi oleh Apple, tiada sesiapa yang menyentuh mengenai penawaran Apple AirPower ini.

Malah, beberapa penerbitan dan perkongsian di laman rasmi Apple juga dilihat telah dipadamkan.

Apple AirPower

Pihak Apple tidak berkongsi sebarang info berkaitan pengecas nirwayar mereka. Namun, mengikut laporan beberapa bulan lepas, ia dikatakan yang mana Apple menghadapi sedikit masalah teknikal, termasuk cepat panas, selain sokongan multi-peranti yang dilihat mencabar.

Malah, beberapa penganalisa turut mengatakan yang mana cita-cita Apple untuk hadir dengan AirPower adalah terlalu tinggi dan mungkin mencabar sedikit pada masa kini.

Ia tidak diketahui lagi sama ada Apple akan meneruskan pembangunan AirPower ini ataupun sebaliknya. Apple sebelum ini mengatakan AirPower akan hadir pada tahun 2018 ini – dan dengan berbaki beberapa bulan, sama-sama kita nantikan sama ada ia akan dipasarkan atau sebaliknya.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2NAMSCt

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.