Hi! Welcome Back and Stay Tune! Volvo Memperlihatkan Konsep Lori Swapandu Yang Tidak Dilengkapi Kabin Pemandu - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Volvo Memperlihatkan Konsep Lori Swapandu Yang Tidak Dilengkapi Kabin Pemandu

Di masa hadapan kerjaya sebagai pemandu lori juga akan terjejas kerana teknologi swapandu yang sedang dibangunkan dengan pesat. Volvo Vera ialah sebuah lagi konsep lori kargo swapandu yang sedang dibangunkan oleh syarikat yang berasal dari Sweden ini. Tidak seperti lori Tesla, ia mempunyai profil rendah kerana tidak dilengkapi kabin pemandu.

Tidak seperti lori Tesla, Vera direka untuk melakukan perjalanan jarak dekat membawa kargo yang berat. Ia berkongsi platform yang sama yang digunakan oleh lori elektrik Volvo semasa. Pihak Volvo berkata kerana ia digunakan untuk jarak dekat, masalah bateri tidak bertahan lama tidak akan menjadi masalah. Ia juga mengurangkan pencemaran di kawasan kediaman kerana menggunakan elektrik sepenuhnya. Buat masa ini Vera masih lagi konsep dengan pelbagai lagi kajian perlu dilakukan sebelum ia boleh dihasilkan di dunia sebenar.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2MqGwkn

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.