Hi! Welcome Back and Stay Tune! Celcom Akan Memperluaskan Liputan Jalur-Lebar Talian Tetap Pada 2019 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Celcom Akan Memperluaskan Liputan Jalur-Lebar Talian Tetap Pada 2019

Hari ini, SKMM telah mengumumkan beberapa perkara mengenai penemuan pihak mereka bersama syarikat telekomunikasi. Pada perkongsian berkenaan, SKMM turut mengumumkan yang mana Celcom bakal memperluaskan liputan jalur-lebar talian-tetap mereka pada tahun 2019 untuk beberapa lokasi baru.

SKMM mengatakan mereka akan memperluaskan liputan rangkaian jalur-lebar talian tetap dengan kerjasama bersama syarikat telekomunikasi lain, selain turut akan menggunakan teknologi alternatif.

Buat masa ini, Celcom hanya menawarkan perkhidmatan mereka di Sabah sahaja. Harga yang ditawarkan oleh Celcom untuk pelan jalur-lebar mereka di Sabah boleh dikatakan agak murah, dimana pelan dengan kelajuan 40Mbps ditawarkan pada harga langganan RM80 sebulan, sementara pelan 100Mbps ditawarkan pada harga langganan RM120 sebulan. Jikalau dibandingkan dengan Telekom Malaysia, boleh dikatakan penawaran kedua-dua pelan ini adalah lebih berpatutan berbanding penawaran pelan TM hari ini.

Celcom Home Fibre



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2ycgZqM

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.