Hi! Welcome Back and Stay Tune! Digital Wellbeing Akan Hadir Pada Google Home Hub - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Digital Wellbeing Akan Hadir Pada Google Home Hub

Lebih banyak peranti pintar, semakin pintar pembantu maya, semakin malas seseorang pengguna itu. Kenapa? Ini kerana peranti pintar dan kawalan suara boleh menjadikan seseorang itu obses, serta malas. Tidak lupa juga, cahaya pada paparan skrin peranti pintar turut boleh menyebabkan mata pengguna sakit mata.

Jadi, Digital Wellbeing yang Google hasilkan pada awalnya hanya untuk Pixel – ia turut akan hadir pada Google Home Hub. Menarik sekali, Digital Wellbeing ini akan hadir melalui Google Assistant bagi pengguna memudahkan lagi kawalan.

Bagi yang tidak tahu, Digital Wellbeing adalah ‘Do not disturb’ yang lebih pintar. Untuk Android ia masih lagi beta dan pada iOS pula yang dinamakan ‘Screen Time‘ sudah pun stabil dan lancar.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2OWau4Q

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.