Hi! Welcome Back and Stay Tune! Xiaomi MiMoji Kini Boleh Dicuba Pada Mana-Mana Peranti Android - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Xiaomi MiMoji Kini Boleh Dicuba Pada Mana-Mana Peranti Android

Pada pelancaran Xiaomi Mi 8 beberapa bulan lepas, Xiaomi turut memperkenalkan MiMoji sebagai pesaing kepada Apple Animoji. MiMoji pada awalnya adalah eksklusif untuk Mi 8 Explorer Edition kerana sensor pada takuknya adalah hampir dengan iPhone X.

Kini, seorang pembangun berjaya port MiMoji dari Xiaomi Mi 8 Explorer Edition ini dan ia turut boleh dipasang pada mana-mana peranti Android yang menjalankan Android 5.0+ ke atas.

Tidak banyak pilihan watak emoji, hanya terdapat 12 pilihan sahaja. MiMoji hanya memaparkan watak-watak seperti maskot arnab Xiaomi, naga, khinzir dan juga najis berwarna merah jambu. MiMoji hanya menggunakan kamera swafoto untuk telefon Android lain dan pergerakannya serta animasinya boleh dikatakan adalah baik. Walau bagaimanapun, sehingga kini tiada lagi pengeluar yang boleh hasilkan alternatif Animoji sebaik yang Apple lakukan.

Jika anda ingin cuba, boleh memuat turun fail .APK yang sudah diubahsuai dan turut boleh dikongsikan ke media sosial atau terus simpan ke galeri.

Muat Turun: .APK MiMoji Di Sini



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2EoCjyG

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.