Hi! Welcome Back and Stay Tune! Oppo Memperkenalkan Sistem Hyper Boost Yang Mempertingkatkan Kemampuan Peranti - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Oppo Memperkenalkan Sistem Hyper Boost Yang Mempertingkatkan Kemampuan Peranti

Seperti kami laporkan beberapa hari yang lalu, Oppo akan melancarkan sistem Hyper Boost yang mempertingkat kemampuan peranti dalam melancarkan aplikasi. Ini adalah sistem yang seakan sama seperti GPU dan CPU Turbo yang ditemui pada peranti Huawei.

Perbezaannya adalah Hyper Boost bukan sahaja direka untuk mengoptimasikan permua tetapi turut melancarkan penggunaan aplikasi popular serta sistem operasi. Dengan Hyper Boost, aplikasi yang sering digunakan akan dilancarkan 31.91% lebih pantas berbanding sebelum ini.

Mod grafik pula mengoptimasikan 100 permua popular seperti Honor of Kings  dan PUBG. Kemaskini sistem Hyper Boost akan diberikan secara berperingkat dengan R17 dan R17 Pro menjadi dua peranti terawal menerimanya.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2CIITyy

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.