Hi! Welcome Back and Stay Tune! Instagram Stories Kini Boleh Menerbit Video Lebih Dari 15 Saat - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Instagram Stories Kini Boleh Menerbit Video Lebih Dari 15 Saat

Dua bulan lepas Instagram Stories digunakan oleh 400 juta pengguna setiap hari. Kini sudah lebih 3 bulan dan penggunaan mungkin bertambah lagi. Jadi, Instagram kerap menambah fungsi dan ciri baru. Hari ini, Instagram dilihat menambah ciri untuk Instagram Stories – di mana pengguna boleh merakam video lebih dari 15 saat.

Tetapi, Instagram akan membahagikan setiap video kepada 10 bahagian berbeza. Setiap bahagian adalah 15 saat. Pengguna turut boleh pilih bahagian mana yang ingin diterbitkan terlebih dahulu dan kesemua video akan diterbitkan secara terus. Akan tetapi, jika video pertama telah disunting dengan menambah penuras, GIF, atau pelekat – ia hanya kekal pada video pertama dan video-video seterusnya adalah yang asli tanpa suntingan.

Atas ujian saya, fungsi ini hanya terdapat pada Instagram untuk Android dan iOS belum lagi kelihatan. Tidak pasti ini adalah ujian bahagian pelayan atau kemaskini yang akan diedarkan secara berperingkat.

Pada bulan lepas, Instagram turut menambah fungsi membeli belah secara terus dalam Instagram Stories.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2IFNNwl

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.