Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kecerdasan Buatan Google Dilihat Mengenal-Pasti Metastatik Kanser Payudara Lebih Jitu Banding Manusia - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kecerdasan Buatan Google Dilihat Mengenal-Pasti Metastatik Kanser Payudara Lebih Jitu Banding Manusia

Google sebelum ini telah mempertontonkan beberapa kali kelebihan kecerdasan buatan yang dibangunkan mereka yang berjaya mengatasi kebolehan manusia. Terkini, melalui kajian terbaru, kecerdasan buatan Google kini dilihat boleh mengenal-pasti metastatik kanser payudara dengan lebih jitu berbanding manusia apabila dipantau daripada imbasan.

Mengenal-pasti metastatik dikatakan suatu perkara yang agak sukar – dan boleh terlepas pandang pada imbasan penilaian oleh manusia.

Metastatik Kanser Payudara

Pasukan pembangunnya telah melatih algoritma untuk mengenal-pasti metastatik ini dalam pelbagai keadaan berbeza – sekaligus kini membolehkan sistem kecerdasan buatan untuk mengenal-pasti kanser payudara dengan jitu hampir 99% pada imbasan penilaian. Walaubagaimanapun, masih terdapat kesilapan yang dilakukan kecerdasan buatan seperti mengenal-pasti sel bersaiz besar sebagai tumor dan sebagainya.

Buat masa ini, hasil ini diperlihatkan dari segi kajian sahaja, dan tidak diimplementasikan pada ujian klinikal. Apa pun, langkah mengenal-pasti penyakit daripada imbasan ini telah diumumkan oleh Google tidak lama sebelum ini dalam usaha membantu doktor dan mereka dalam bidang perubatan untuk mengenal-pasti sesuatu perkara. Apa pun, untuk diagnosis akhir, ia masih tertakluk kepada kebenaran daripada doktor dan bukannya berdasarkan kecerdasan buatan semata-mata.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2NFHmdF

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.