Hi! Welcome Back and Stay Tune! Monitor HP EliteDisplay E243d Hadir Dengan Kamera Web Yang Boleh Disorok - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Monitor HP EliteDisplay E243d Hadir Dengan Kamera Web Yang Boleh Disorok

Tular dua tahun lalu apabila Mark Zuckerberg dilihat meletakkan pelekat pada kamera web komputer riba beliau. Ironi di sini ialah seorang yang ingin mengetahui selok belok pengguna laman media sosial beliau sedikit paranoid mengenai diri sendiri diintai. Oleh itu pelbagai aksesori menutup kamera web kini boleh dibeli. Bagi yang risau tentang privasi, HP EliteDisplay E243d Docking Monitor hadir dengan kamera web yang boleh disorok.

Monitor sebesar 17″ dengan resolusi HD penuh ini direka untuk insan yang lebih selesa menyambungkan sebuah komputer riba seperti di pejabat misalnya. Ia hanya menyokong sambungan USB-C yang membolehkan komputer riba dicas pada waktu yang sama.

 

Kamera web 720P pada bahagian atas boleh disorok ke dalam tubuh monitor apabila tidak digunakan. Sekaligus mengurangkan kegelisahan pergerakan peribadi diintai oleh pihak yang tidak diingini. HP EliteDisplay E243d Docking Monitor akan dijual pada harga $329 (~RM 1369) bermula Disember.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2SdzAer

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.