Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pengguna Kad Grafik NVIDIA Dalam Konfigurasi SLI Melaporkan Masalah Dengan G-SYNC - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pengguna Kad Grafik NVIDIA Dalam Konfigurasi SLI Melaporkan Masalah Dengan G-SYNC

Konfigurasi multi-GPU NVIDIA SLI sepatutnya membolehkan pengguna komputer untuk memaksimakan tahap grafik sesebuah komputer, tetapi sejak pengenalannya bertahun-tahun lalu, konfigurasi SLI ini hadir dengan pelbagai masalah, sehingga NVIDIA terpaksa mengeluarkan kenyataan bahawa mereka hanya akan menyokong konfigurasi dua GPU di dalam mod tersebut.

Baru-baru ini, terdapat sebilangan pengguna komputer di dalam konfigurasi SLI ini yang melaporkan bahawa mereka mengalami masalah dengan teknologi paparan G-SYNC dimana prestasi kadar bingkai turun dengan ketara apabila kedua-dua ciri SLI dan G-SYNC ini dipasang dengan serentak.

Menurut laporan ExtremeTech, penurunan prestasi ini berbeza bergantung kepada permainan komputer yang dimainkan, dan tajuk yang berlainan menunjukkan penurunan prestasi yang berbeza bergantung kepada tetapan yang digunakan.

Buat masa ini, NVIDIA masih belum tampil dengan sebarang kemaskini, mahupun kenyataan mengenai masalah ini, yang turut dikatakan telah membelenggu pengguna kad grafik NVIDIA untuk sekian lama ini.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2OLMhPF

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.