Hi! Welcome Back and Stay Tune! Google Menjenamakan Aplikasi “Files Go” Kepada Hanya “Files” - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Google Menjenamakan Aplikasi “Files Go” Kepada Hanya “Files”

Google hari ini telah mengemaskini aplikasi pengurusan fail dan dokumen mereka, Files Go, dimana kini aplikasi berkenaan dijenamakan semula sebagai “Files by Google”. Langkah ini mungkin selari dengan langkah Google untuk memperluaskan penggunaan aplikasi bukan terhad kepada peranti berspesifikasi pertengahan dan rendah yang sering dijenamakan dibawah “Go”.

Google Files Go

Melalui aplikasi ini, ia memudahkan pengguna menguruskan fail mereka pada peranti Android – yang mana ia menawarkan aplikasi pengurusan fail yang lebih baik berbanding beberapa aplikasi pihak ketiga yang lain. Selain itu, aplikasi Files juga membantu pengguna untuk membuang sejumlah dokumen dan fail yang tidak diperlukan daripada peranti mereka – sekaligus mendapatkan ruangan tambahan dengan mudah.

Google mengatakan aplikasi ini kini digunakan secara aktif oleh lebih 30 juta pengguna seluruh dunia.

Bagi anda yang menggunakan peranti Android, boleh memuat-turun aplikasi ini dari Google Play Store hari ini.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2yXV07c

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.