Hi! Welcome Back and Stay Tune! Netflix Sedang Menguji Kawalan Aplikasi Menggunakan Suara - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Netflix Sedang Menguji Kawalan Aplikasi Menggunakan Suara

Semalam kami melaporkan Netflix menunjukkan kawalan aplikasi mereka menggunakan gerakan mata. Prototaip ini amat berguna bagi pengguna yang mungkin tidak mempunyai jari untuk kawalan skrin sesentuh. Pada waktu yang sama Netflix juga mengesahkan mereka sedang menguji kawalan aplikasi menggunakan kawalan suara.

Ini didedahkan sendiri oleh Todd Yellin yang merupakan timbalan presiden bahagian produk di Netfli di dalam sesi bersama media sebentar tadi. Beliau menyedari kawalan suara menggunakan Alexa dan Google Assistant kini semakin popular di kalangan pengguna terutamanya di negara maju.

Tetapi beliau menegaskan fungsi kawalan suara yang diuji masih lagi dalam peringkat prototaip dan masih belum sedia diberikan kepada umum. Antara kekurangan sistem kawalan suara buat masa menurut beliau ialah kesukaran mengakses kandungan katalog berbanding sistem kawalan semasa.

Siapa tahun mungkin dalam masa beberapa tahun lagi kawalan menggunakan suara dan mata boleh disatukan dan pengguna tidak perlu lagi menggerakkan tubuh untuk menggunakan perkhidmatan ini.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2AU6vhr

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.