Hi! Welcome Back and Stay Tune! Perkhidmatan Penstriman Video Dari Disney Akan Dilancarkan Penghujung 2019 – Dinamakan Disney+ - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Perkhidmatan Penstriman Video Dari Disney Akan Dilancarkan Penghujung 2019 – Dinamakan Disney+

Disney sebelum ini telah beberapa kali mengatakan bakal hadir dengan perkhidmatan penstriman video mereka tersendiri, dan kini mereka berkongsi mengatakan ia bakal dinamakan sebagai Disney+ (Disney Plus).

Melalui laman sehenti yang disediakan, ia memperlihatkan akan mengabungkan kandungan daripada Disney, Pixar, Marvel, Star Wars dan National Geographic.

Disney Plus

Perkhidmatan ini juga kelak akan menyertakan sejumlah kandungan asli tersendiri yang tidak ditawarkan dimana-mana, selain pelbagai filem dan rancangan terbitan mereka kelak dijangka akan ditawarkan secara eksklusif pada platform Disney+.

Buat masa ini, Disney+ dijangka hanya akan ditawarkan untuk pasaran di Amerika Syarikat sahaja. Tidak diketahui lagi bilakah ia akan dilancarkan untuk pasaran luar Amerika, termasuk di Asia.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2AU58Q4

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.