Hi! Welcome Back and Stay Tune! Huawei Membangunkan Pengecas Pantas 20W Untuk Peranti Kelas Pertengahan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Huawei Membangunkan Pengecas Pantas 20W Untuk Peranti Kelas Pertengahan

September lalu Huawei memperkenalkan sistem pengecasan pantas SuperCharge 2.0 40W (10V/4A) yang disokong oleh Mate 20 Pro. Dengan pengecas ini, Mate 20 Pro dengan bateri 4200 mAh dapat dicas sepenuhnya dalam masa sejam. Buat masa ini ia hanya disokong oleh peranti mercu terkini Huawei.

Huawei nampaknya tidak melupakan peranti kelas pertengahan dan sedang membangunkan sistem pengecasan pantas dengan kuasa 20W (10v/2A). Ia menggunakan port pengecasan USB-C dan dipercayai akan diperkenalkan pada tahun 2019. Format pengecasan ini sedikit kurang berkuasa berbanding Huawei SuperCharge dengan kuasa 22.5W yang disokong pada P20 Pro misalnya.

Sebelum ini peranti kelas pertengahan hanya menyokong pengecasan 18W (9V/2A) dan peranti kelas permulaan pula hanya 10W (5V/2A).



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2S30yVu

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.