Hi! Welcome Back and Stay Tune! Huawei Mencapai Sasaran Pengeluaran 200 Juta Unit Telefon Pintar Pada Tahun 2018 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Huawei Mencapai Sasaran Pengeluaran 200 Juta Unit Telefon Pintar Pada Tahun 2018

Pada 17 Disember yang lalu, Huawei menyasarkan pengeluar 200 juta telefon pintar sebelum 25 Disember. Menurut Cnet sasaran ini telah berjaya dicapai pagi ini sekaligus mengukuhkan kedudukan mereka sebagai pengeluar peranti kedua terbesar di dunia di belakang Samsung dan di hadapan Apple. Pencapaian Huawei amat membanggakan kerana pada tahun 2010 mereka hanya berjaya mengeluarkan 3 juta peranti sahaja.

Kejayaan melangkaui sasaran pengeluaran ini dibina atas kepopularan peranti seperti P20, Honor 10 dan Mate 20. Menurut angka yang dikeluarkan oleh Strategy Analytics Februari yang lalu, Huawei mengeluarkan 153 juta peranti sepanjang 2017. Kejayaan ini pastinya menjadi batu loncatan kepada mereka untuk penjadi pengeluar peranti terbesar di dunia menjelang 2020.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://bit.ly/2CwGwNW

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.