Hi! Welcome Back and Stay Tune! Vivo Y95 Dengan Kamera Swafoto 20-Megapixel Kini Boleh Dipra-Tempah Pada Harga RM899 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Vivo Y95 Dengan Kamera Swafoto 20-Megapixel Kini Boleh Dipra-Tempah Pada Harga RM899

Vivo Malaysia kini telah mula menawarkan pra-tempahan untuk Vivo Y95 untuk pasaran tempatan, membolehkan pengguna yang berminat untuk membuat pra-tempahan pada harga RM899 (harga jualan rasmi adalah RM999 di Malaysia).

Vivo Y95

Vivo Y95 hadir dengan skrin 6.22-inci bertakuk, dijana Snapdragon 439, memori 4GB RAM, dan ruangan storan 64GB. Menjadi fokus untuk telefon pintar ini adalah kamera swafoto 20-megapixel yang turut hadir dengan sokongan kecerdasan pintar untuk mencantikkan rakaman. Ia turut dilengkapi bateri 4030mAh. Untuk rakaman gambar belakang, ia menggunakan kamera 13MP + 2MP.

Telefon pintar ini akan berharga RM999 di Malaysia, tetapi untuk pra-tempahan ini ia ditawarkan dengan kod diskaun RM100, sekaligus menjadikan Vivo Y95 ini berharga RM899.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://bit.ly/2Q1Qjzj

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.