Hi! Welcome Back and Stay Tune! Anugerah Bintang Popular BH 29 ABPBH 29 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Anugerah Bintang Popular BH 29 ABPBH 29



Live Streaming Anugerah Bintang Popular BH 29 ABPBH 29 8 Mei 2016 | Kebanyakan artis popular di Malaysia akan menghadirkan diri di sebuah anugerah yang paling berprestij iaitu Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH 29). Ada yang hadir kerana dicalonkan dalam 13 kategori yang dipertandingkan dan ada juga yang hadir hanya disebabkan kerana memberi sokongan.
ABPBH 29 yang menggunakan tema #Respek akan berlangsung pada jam 9 malam yang bertarikh 8 Mei 2016 di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC).
Anugerah Bintang Popular BH 29 yang pastinya menghiburkan ini akan bersiaran secara langsung mulai jam 9 malam eksklusif di TV3.
Jangan lupa untuk menyaksikan Anugerah Bintang Popular BH 29 ABPBH 29 yang akan disiarkan secara langsung pada jam 9 malam hari ahad ini 8 Mei 2016 hanya di TV3.
The post Anugerah Bintang Popular BH 29 ABPBH 29 appeared first on Media Sensasi.


Mukah Pages membawa cerita sensasi terkini hanya dengan Media Sensasi http://ift.tt/1SNQ7BX

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.