Hi! Welcome Back and Stay Tune! (Ura-Ura) Razer Mungkin Akan Menghasilkan Peranti Pintar - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(Ura-Ura) Razer Mungkin Akan Menghasilkan Peranti Pintar

Razer ialah jenama yang sinonim dengan komputer riba berkuasa tinggi dan aksesori komputer dengan sistem lampu liplap seperti di Hari Raya. Mereka juga sejak kebelakangan ini memasuki arena penghasilan jam pintar dan gelang pengesan kecergasan. Kini timbul ura-ura mereka mungkin akan menghasilkan peranti pintar mereka sendiri.

Razer mobil

Ura-ura muncul selepas Min Liang Tan, CEO Razer mengumumkan Razer sedang mencari pembangun produk yang arif dengan peranti mudah alih. Sebelum ini Razer ada menghasilkan kerangka tahan lasak  untuk iPhone.  Sekiranya mereka menghasilkan peranti mudah alih, pastinya ia turut akan mempunyai fungsi yang mesra penggemar permainan komputer. Apakah pendapat anda? Berminat ataupun tidak dengan peranti pintar yang dihasilkan oleh Razer? Apa yang pasti ia pastinya tidak dijual pada harga mampu milik sama seperti produk Razer yang lain.



Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/1Y9IfLc

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.