Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lelaki Mengahwini Sebuah iPhone Di Las Vegas - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lelaki Mengahwini Sebuah iPhone Di Las Vegas

Perkahwinan ialah komitmen paling tinggi apabila anda di dalam sebuah perhubungan. Perkahwinan tradisional ialah di antara seorang lelaki dan seorang wanita. Sejak kebelakangan ini konsep perkahwinan sudah berubah tetapi ia masih lagi berasaskan perasaan cinta di antara dua insan. Di Las Vegas Aaron Chervenak seorang lelaki nekad berkahwin dengan iPhone milik beliau.

Kahwin-Cerai-SMS-PEranti-2“Perkahwinan” ini berlangsung di Little Las Vegas Chapel bulan lalu. Encik Chervernak mengahwini peranti pintar kerana beliau menghabiskan setiap hari bangun, tidur dan membawanya ke mana sahaja beliau pergi. Ini pada pendapat beliau adalah cinta sebenar kerana sekiranya anda bercinta dengan manusia sekalipun ini mustahil untuk dilakukan. Perkahwinan Encik Chervernak ini walau bagaimanapun hanya simbolik kerana perkahwinan di antara manusia dan objek elektronik tidak diiktiraf oleh undang-undang Nevada.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/296p9Xd

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.